Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних
продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – К. :
Ліра-К, 2013. – 480 с.
Розкрито суть основних категорій маркетингу
інформаційних продуктів і послуг, розглянуто роботу з їх створення як системи.
З'ясовано особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг,
подано знання, необхідні для побудови ефективно діючої організації.
Інформаційний продукт, рекламна діяльність, бенчмаркінг,
інформаційно-консультативна діяльність, консалтинг, зокрема, ІТ-консалтинг,
електронна комерція, інтернет-маркетинг – в даному навчальному посібнику
відведена увага всім цим питанням.
Інформаційний маркетинг необхідний як для товарів
масового споживання, товарів виробничого призначення, так і для самих
інформаційних продуктів. Його концепція передбачає досягнення головної цілі
фірми через задоволення конкретних інформаційних потреб споживачів. Розвиток
інформаційних технологій і поширення їх у всі галузі людської діяльності,
подальший розвиток інформаційного бізнесу неможливі без ретельного аналізу
ринкової ситуації, можливостей інформаційних структур, потреб потенційних
споживачів
Немає коментарів:
Дописати коментар