На початку ХХІ століття менеджмент вимагає нестандартного мислення, генерування та впровадження цікавих ідей, тобто креативності мислення. Актуальність запровадження креативного менеджменту в діяльність підприємств та організацій очевидна.
Креативність – (лат. creation – створення) – новітній термін, яким окреслюються «творчі здібності індивіда, що характеризуються здатністю до продукування принципово нових ідей, а також входять в структуру обдарованості в якості незалежного фактора».
Креативний менеджмент є досить новим поняттям і являє собою самостійну галузь управлінської науки та професійної діяльності, яка спрямована на формування сучасних умов розвитку організацій.
Свидрук І. І. Креативний менеджмент : навч. посіб. / І. І.Свидрук. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 224 с.
Посібник розкриває суть креативного менеджменту як науки і виду управлінської діяльності. Сьогодні це питання мало вивчене вітчизняними вченими. Дана книга є в нашій країні однією з перших спроб викласти теоретичні та прикладні аспекти креативного менеджменту. Призначена студентам, аспірантам, підприємцям, управлінцям.
Немає коментарів:
Дописати коментар