середу, 8 березня 2023 р.

Читаємо Тараса Шевченка разом

Поетичний марафон читань поезій Тараса Шевченка, який був проведений у нашій книгозбірні, підтримала бібліотекар відділу обробки літератури і організації каталогів Світлана Лисоколенко. Вона прочитала уривок з поеми "Княжна" Т. Шевченка  "Зоре моя вечірняя...": 





Зоре моя вечірняя,

Зійди над горою,

Поговорим тихесенько

В неволі з тобою.

Розкажи, як за горою

Сонечко сідає,

Як у Дніпра веселочка

Воду позичає.

Як широка сокорина

Віти розпустила...

А над самою водою

Верба похилилась;

Аж по воді розіслала

Зеленії віти,

А на вітах гойдаються

Нехрещені діти.

Як у полі на могилі

Вовкулак ночує,

А сич в лісі та на стрісі

Недолю віщує.

Як сон-трава при долині

Вночі розцвітає...

А про людей... Та нехай їм.

Я їх, добрих, знаю.

Добре знаю. Зоре моя!

Мій друже єдиний!

І хто знає, що діється

В нас на Україні?

А я знаю. І розкажу

Тобі; й спать не ляжу.

А ти завтра тихесенько

Богові розкажеш.


Немає коментарів: